Saturday 26 November 2011

CATWALK!

Ciao a tutti! Che bella serata che è stata quella di ieri sera!Mi sono davvero divertita molto. Studiando moda, ho la possibilità di esser invitata ad alcuni eventi organizzati dalla mia università! due giorni fa mi è arrivato l'invito per una sfilata di alcuni stilisti emergenti @LE BANQUE qui a Milano.  Io e altre mie compagne di corso ci siamo catapultate in questo super evento! Ecco a voi le foto di questa bellissima serata! 


Hello everyone! What a lovely evening that was to last night! I really enjoyed it a lot. Studying fashion, I have a chance of being invited to some events organized by my university! two days ago I got an invitation for a parade of some emerging designers @ THE BANK here in Milan. Me and my other classmates we brought into this super event! Here you photos of this beautiful evening!



-------------- Catwalk-------------------













 xoxo




No comments:

Post a Comment